...Ja tunteitteni kaaokseen. Mimosa on kaunis kukka, erilainen, erikoinen, mutta kadonnut enkä sellaista toista löytänt ole. Se on sääli että tunteeni ovat kuumia kuin liekit ja tämä kasvi, mimosa, vetää lehtensä suojaan jos kuumuus sitä koskettaa. Minulla ei ole varaa tai jaksamista tutkimusmatkaan sitä harvinaisra, vetovoimaista, silmiä hivelevää kasvia.

Mimosan sen hetkinen poikaystävä (bodari) heitti mut alas parvekkeelta Mimosan ja sen tyypin tupaantuliaisissa ja jouduin kävelemään/liftaamaan kotiin. Sen jälkeen me ei taidettu puhua muutakuin kännissä joskus sen puukotusjutun jälkeen. Mun vakkaribaarin edessä taidettiin viimeisen kerran jutella, sen jälkeen näin sen kerran puistossa ja mun ex-bändikaveri päivitti mun tieteelliset tietoni tuosta kasvista, Mimosasta. Tavallaan mulle se kasvilaji on nyt kuollut sukupuuttoon.

Välitin kukkasestani paljon, mutta nykyistä tyttöystävääni (joka ei halua tulla kutsutuksi sillä nimityksellä) suorastaan sanoisin rakastavani. Viime yönä kuiskasin "Olet rakas!" hänen korvaansa useamman kerran. Olin ottanut hieman sitä sun tätä, muun muassa alkoholia. Haluaisin vain maata hänen syleilyssään mukavalla sängyllä tai sohvalla taikka ihan vain lattialla. Mutta kun tämäkin suhde on niin epävarma, ei epävakaa, Rakkaani (hän ei ehkä inhoa tätä nimitystä yhtä paljon kuin "tyttöystävää") on osoittanut selvästi välittävänsä minusta, laittamalla niin paljon peliin tavatakseen minua ja on ollut aidosti huolissaan minusta kun olen kadonnut tai sekoillut.

Olen ihan kujalla kun kirjoitan tätä, anteeksi kirjoitusvirheet ja epäselvä ja sekava teksti. Väsymys vaivaa, ja oon vetänt lyrikoita bentssoi ja subuu. Sen jälkeen kun rakkaani lähti meiltä (olen siis muuttanut kverin luikse ellen ole sitä jo maininnut aoemmissa teksteissä) minua alkoi vaivata masennus, ja kun kämppikseni muijakaveri jäi yöksi, lähdin siis häiritsemästä (aiemmin illalla oli enemmän vieraita, mä laitoin safkaa ja syötiin yhdessä) toisen kaverin kanssa sen kämpille istuun loppuyön. Muut vieraat paitsi tämä yksi kaverini olivat jo lähteneet kun rakkaani saapui paikalle.